skakar ikapp

det har blivit mer för mig
någonting jag aldrig vill släppa taget om
som skakar så brutalt
jag blir räddare än självaste tomheten

jag tappar ord om vartannat
för jag vet inte vilka jag ska ge dig
för att du ska inse
att mina hålor kommer snart vara dina att fylla
vet inte hur jag ska plocka upp de trasigaste jag har
för att kunna ge dig, allt.

skakar jag ikapp med dig
kommer vi falla sönder och samman
världen hinner inte med

morgonen slår hål i väggen, täcket
näthinnan blöder.
jag slungas in i en morgondusch av kall panik
tror inte vad jag ser när allt är så skevt
för ett tag kunde jag tro
att morgondagen skulle bli fri från veka ben

jag kommer skaka ikapp med dig
om du låter mig
även om det kommer fälla oss under
alla ord och all värme.
min famn är din.


Kommentarer
Postat av: Kajz0r @ BDB

lyfter på hatten för dig som så många andra gånger.

2009-09-29 @ 20:10:34
URL: http://fuknbliss.blogg.se/
Postat av: lajseN

alltså kajsa........... vet inte vad jag ska säga riktigt men du skriver så jävla fint, du förstår inte hur mycket det tar här inne. gah, sluta aldrig skriva.

2009-10-03 @ 11:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0