drunkna rödögon, drunkna'

överfull av rödögon och skav
skakar tills världen skär in i min hud
går av och sönder mot din kind
det sista jag ville

beklagar mig för min oro
för allt med mig
för alla hål jag tappar omkring mig
men ändå har kvar

överfull av brister och tryckande hånskratt i hjärtat
spyr ur mig vad jag kan på bordet framför dig
en ny historia
du kan slänga morgondagens nyheter


tuggar ångest till frukost
och hoppar över resten
druknar i svidande ord
i din smärta

drunkar
som om det är det enda
jag duger     till


hadejagkunnat
hadejagvarit
                 m e r




Kommentarer
Postat av: h o n

du är allt du ska vara . varken mer eller mindre.

dina armar räcker runt.

2009-11-16 @ 22:37:53
Postat av: Kajsa

Jag läser din blogg varje gång du uppdaterat, det är vemodigt så man får en klump i halsen av att läsa och man får liksom som sockerdricka i blodet. Det bubblar för jag ler alltid då jag läser fast det är sorgligt för jag blir så glad att det finns människor som du som kan få ord att bli så vackra.



/Kajsa

2009-11-20 @ 18:42:08
URL: http://fuknbliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0